top of page

הדרכת אופיס

למזכירות ועובדים בארגונים

תודה! הודעתך נשלחה בהצלחה

מעוניינים שניצור אתכם קשר?

שימוש בכלי האופיס בהתאמה אישית לעסק.
הדרכת כלי האופיס כוללת:

  • EXCEL – בניית קבצי אקסל מותאמים לעסק. שימוש מיטבי בתוכנת האקסל לצרכי הארגון. 

  • POWER POINT – הכנת מצגות פאוור פוינט מותאמות לעסק.

  • WORD   - בניית תבניות מותאמות לעסק לשימוש כל העובדים. הצעות מחיר. מכתבי תודה ועוד. 

  • OUTLOOK – שימוש יעיל ונכון באאוטלוק. מעבר ליומן דיגיטלי. זימונים ומשימות. יומן משותף.

  • מעבר לאופיס 365 – ארגונים רבים היום עוברים לoffice 365. ההדרכה תסייע להפוך את המעבר לקל יותר.

bottom of page